Laatste fase voorbereiding Libya Rally 2016 van start

b_600_0_16777215_00_images_05-LIBYA-RALLY_2016_vooraf_Gert-Duson.jpg

Over iets meer dan 2 maanden gaat de Libya Rally van start. Op 14 april is het zover, en staan er zo'n 50 motoren en quads, 50 auto's en ruim 20 trucks aan de start in Agadir. Gert Duson was mee naar de Dakar rally met Mammoet Rallysport, maar nu gaat de focus weer volledig op de laatste voorbereidingen voor de 2016 editie van de Libya Rally. 

''Het was indrukwekkend om te zien hoe de Dakar georganiseerd wordt. Maar ik snap nu wel beter waarom de klanten bij ons zo tevreden zijn. Binnenkort gaan we in Marokko de definitieve roadbooks controleren voor een laatste keer. Het wordt een lange en zware editie. Ik kijk heel erg uit naar die laatste controle, voor mij is dat ook een beetje vakantie. Nu krijg ik de kans iets van de route te zien, daar is straks tijdens de rally helemaal geen tijd voor. We zitten bijna vol, er zijn nog zo'n 20 plaatsen in te vullen en dan zitten we vol met 400 deelnemers. . Als we terugkomen van de laatste controles resteren er nog 5 weken voor de laatste voorbereidingen. Dat past allemaal net. Een periode van lange dagen en weinig slaap, maar ik kijk er al weer naar uit.''

Luister naar het volledige verhaal van Gert Duson

Er zijn nog steeds deelnemers die hun inschrijving definitief moeten maken. Wil je er zeker van zijn dat je er zeker bij kunt zijn, is het zaak het papierwerk en de betalingen van de inschrijfgelden af te werken. 

Meer weten over de Libya Rally? Neem dan contact op met Rallymaniacs / Marcel Vermeij
Tel: 06 484 08 035 / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Rallymaniacs zal tijdens de Libya Rally fotografie verzorgen voor deelnemers. Waarbij de mogelijkheid bestaat een gepersonaliseerd boek te bestellen, en op maat gemaakte video's in samenwerking met GIG Entertainment. Daarnaast zal net als vorig jaar de Libya Rally in Nederland op RTL 7 te zien zijn. Meer daarover later. 

b_600_0_16777215_00_images_05-LIBYA-RALLY_2016_vooraf_gallery_LR2015_21_04_0984.jpg