Presentatie Go2Dakar 2014

b_600_0_16777215_00_images_00-DAKAR_2014_vooraf_Go2Dakarpresentatie_5T0Q3037.jpg
De boodschap op de goed bezochte presentatieavond van Go2Dakar was duidelijk: Willem Kien moet de finish halen. Teamgenoot Henk Theunissen, die Dakar 2012 wel wist te finishen, heeft beloofd er alles aan te doen om Kien in zijn 2e Dakar aan de finish te krijgen. ''Dat is topprioriteit één. Willem moet finishen. Anders komen we niet van die Dakar af.''

Nog enkele weken te gaan voordat al het materiaal via Le Havre verscheept wordt naar Zuid-Amerika. Zoals altijd wordt er hard gewerkt om de laatste details af te ronden. Willem Kien: ''Het zijn altijd weer die kleine rotdingen waar je tegen aan loopt. Ik zou jokken als ik zeg dat ik af en toe niet 's nachts wakker lig hoe het precies allemaal zit.''

Willem Kien wil niets aan het toeval overlaten: ,,We hebben twee keer de Libya Rally gewonnen, zonder technische problemen. Dan zou het toch raar zijn dat we Dakar niet kunnen uitrijden. Belangrijkste is dat we onze kaarten niet overspelen.''

gallery1 gallery1
gallery1 gallery1
gallery1 gallery1
gallery1